PORTES OBERTES 2021

PRESENTACIÓ VIRTUAL: dimarts 9 de març a les 17 h. Per assistir cal fer prèviament la INSCRIPCIÓ AMB AQUEST FORMULARI per tal d’enviar-vos l’enllaç per la trobada virtual. Un cop realitzada la presentació, la trobareu aquí a la web.
VISITA PRESENCIAL A L’ESCOLA: dimecres 10 de març. Es visitarà el centre en grups de deu persones i durant tres quarts d’hora aproximadament.
Per tal de seguir les indicacions de prevenció fetes pel Consorci, només podrà venir una persona per família i sense els infants.
Per assistir heu de DEMANAR CITA PRÈVIA AQUÍ 🕒
VÍDEO DEL DIA A DIA dels nens i nenes d’Infantil:  a començaments de març el trobareu a la web.

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2021-22

ENLLAÇ A PORTES OBERTES DE L’ESCOLA
ENLLAÇ A LA PÀGINA WEB DEL CONSORCI D’EDUCACIÓ DE BARCELONA. Procés de preinscripció i matrícula per al curs escolar 2021-22
ENLLAÇ A LA PÀGINA WEB DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA. Preinscripció. NOU!
Presentació de sol·licituds de preinscripció: del 15 de març al 24 de març
ENLLAÇ A LA GUÍA de centres educatius