Instal·lacions

L’Escola Brasil disposa de 8 aules d’Educació Primària i 3 d’Educació Infantil, la de I-3 en un petit edifici annex amb serveis i pati tancat propi.

A l’Edifici principal podem trobar a la planta baixa: consergeria, serveis, menjador i cuina, Paranimf, sala de mestres, infermeria, despatxos de secretaria i direcció, aula de psicomotricitat i Biblioteca.

Al primer pis es troben dues ales diferenciades: ala de primària amb les classes de primer, segon, tercer i  quart, dues aules de reforç i l’aula de música. També es troben les aules d’Educació Especial, logopèdia, i serveis.

A l’ala d’Educació Infantil podem trobar les aules d’ I-4 , I-5, l’aula d’experimentació i l’aula d’artística amb els seus propis serveis, zona de racons, etc.

Al segon pis es troben les aules de cinquè i sisè de primària, l’aula d’informàtica, anglès, aula de reforç , manualitats i els serveis.

L’Escola Brasil disposa d’un ampli pati delimitat en zones: zona de jocs i sorral per a Educació Infantil, zona de bàsquet, zona de bolei, pista de fútbol, zona de jocs, zona de pic-nic i zona d’hort coordinada pels membres de la comissió d’Escoles + sostenibles.

Hi ha un horari que fa que els cursos rotin per totes les zones al llarg de la setmana.

Al pati també podem trobar l’antiga casa del conserge reconvertida en AFA.

RECURSOS TIC

El Centre disposa de Pissarres Digitals Interactives a totes les classes i properament s’instal.laran panells interactius.

A la Sala de Música i Audiovisuals hi ha projector i pantalla.

Totes les aules disposen d’ordinadors amb connexió a Internet.

Hi ha ordinadors per a consultes i recerques al Laboratori de Ciències, a la Biblioteca, a les Aules d’Educació Especial, a la Sala de Professors, etc..

A més del maquinari de l’Aula d’Informàtica que facilita un ús individual dels ordinadors per part d’un grup nombrós d’alumnes, hi ha un “carro” amb 25 ordinadors portàtils i un altre amb 26 tablets que poden ser utilitzats pels alumnes de CM. Els alumnes de CS ja tenen un portàtil cadascú cedit pel Departament

A les aules d’Educació Infantil I CI i a les aules de Reforç s’utilitzen també Tablets S.O.Android.

FEM UN TOMB PER L’ESCOLA

ENTRADA, RECEPCIÓ I DESPATXOS

L’Escola Brasil té dues entrades, una al carrer Perú s/n, porta principal que és utilitzada per alumnes, famílies, serveis, etc i una altra a Gran Via de les Corts Catalanes 1108 reservada alpersonal docent i no docent, serveis i alumnes del servei d’acollida matinal.

PLANTA BAIXA

A la Planta baixa es troba la Recepció i els Despatxos, l’aula polivalent de psicomotricitat, de guardería i descans de migdia per als alumnes d’EI tres anys,el Menjador Escolar i la Cuina i el Paranimf que és un espai multifuncions on es realitzen activitats d’Educació Física, es celebren actes, reunions, teatre, celebracions, festes… ja que permet la reunió de tot l’alumnat i on són convidades les famílies amb motiu dels Concerts de Nadal, els Jocs Florals i el Festival de Fi de curs….

LA BIBLIOTECA

EL MENJADOR

SALA DE PSICOMOTRICITAT

PABELLÓ D’EDUCACIÓ INFANTIL 3 ANYS

El Pabelló d’Educació Infantil 3 anys es troba separat de l’edifici principal, té un pati propi i consta de dues aules comunicades entre si i d’un espai de serveis. Cada classe disposa del seu projector i pantalla amb connexió a Internet, ordinadors i tablets.

PRIMER PIS – ALA D’EDUCACIÓ INFANTIL

PRIMER PIS – ALA DE PRIMÀRIA

Es troben les classes de primer, segon, tercer i  quart, dues aules de reforç i l’aula de música. També es troben les aules d’Educació Especial, logopèdia, i serveis.

SEGON PIS – CINQUÈ I SISÈ

PATIS

AL PATI ES TROBA TAMBÉ LA CASETA DE L’AFA, UNA ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES MOLT ACTIVA I DINÀMICA OBERTA A TOTES LES FAMÍLIES