Estratègia Digital de Centre

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.

Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua.

Aquest  curs  la comissió TAC ha fet una formació al claustre sobre  com tractar la competència digital de l’alumnat i del professorat dins de l’aula.

A més a més, amb l’ajuda d’un mentor digital, la comissió ha realitzat l’Estatègia Digital de Centre, basada en els tres eixos fonamental: docents, alumnes i centre.

| Estrategia Digital de Centro (EDC) Generalitat de Cataluña

Clica a la imatge per obtenir més informació