Recursos materials

• L’escola  disposa de 5 carros de portàtils: 4 d’ells per la dotació de Pla de cultura digital per als alumnes de 5è i 6è, cadascun amb portàtils, un carro amb portàtils propietat de l’escola i un carro amb  tablets, gestionades per la comissió d’Informàtica de l’escola.
  • Estem dotats d’una aula d’informàtica amb ordinadors, aquesta disposa d’impressora de gestió interna de l’escola.
  • Els ordinadors del professorat han estat subministrats pel departament d’educació.
  • La gestió i reserva de les tablets i de l’aula d’informàtica està en un horari fet per la cap d’estudis i penjat a la mateixa aula. Sempre i quan hi hagi disponibilitat horària se’n pot fer ús.
  • El centre disposa de dos tipus d’impressores. Les impressores del departament d’ús de direcció, i les impressores pròpies del centre, d’ús dels mestres. Cada classe té una carpeta on es desa el fitxer enviat, amb un codi d’impressió  per treballador/a  i d’aula per fer còpies relacionades amb l’acció docent i de la direcció del centre.
  • També disposem de material de robòtica i sistemes de projecció.