RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR 2023

A partir del dia  30 d’octubre, comença  el procés d’eleccions al consell escolar.
Us adjuntem la convocatòria de la nostra escola amb tota la informació i el  resum del calendari (A SOTA) de les diverses actuacions.
El consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre on participen professorat, famílies, personal administratiu i representant de l’ajuntament.
Pel que fa al sector famílies cal renovar a 2 persones, per tant, necessitem la vostra participació:
– oferir-vos com a candidat/da per participar en els pròxims quatre anys
– venir a votar el dia 23 de novembre de 9 a 17 h.
El dia 31-10-23 es publicarà  el cens al taulell d’anuncis,  que trobareu al vestíbul de la planta baixa.  Haureu de consultar-lo i tindreu tres dies per presentar reclamacions en cas necessari.
Les reunions del Consell Escolar a l’Escola Brasil es fan al llarg del curs, aproximadament es fan unes 4 reunions ordinàries  (octubre, gener, maig i juny)  i si cal es fa alguna reunió extraordinària.  Normalment, es fan presencials a l’escola els dimarts a partir de les 16.45 h.
Esperem la vostra participació