Horari d’atenció a les famílies:
Dilluns: de 15h a 17h. Dimarts: matí de 9 a 10h., tarda de 16,30 a 17h. Divendres: de 9 a 10h. Per parlar amb la directora caldrà demanar cita prèviament trucant al telèfon de l’escola.
Horari administració: de 9.10 h a 14 h i de 15 a 16.45 h. Només temes administratius

2N. LA JORNADA ESPORTIVA. 21-3-24

Enguany hem participat a la Jornada Esportiva de l’Escola Brasil un any més. Els nostres companys/es de 6è ens han preparat unes activitats molt xules i ens han donat un diploma pel grup classe. VISCA L’EDUCACIÓ FÍSICA!!!

Clica la imatge per veure les fotografies.

4t | ATLETISME

Per acabar aquest segon trimestre, l’alumnat de 4t ha anat a fer atletisme a les pistes de La Mar Bella. Per grups han fet moltes proves com ara saltar tanques, llançament de pilotes i javelines, salt d’alçada, relleus… entre d’altres.
Hem fet molt esport i ens ho hem passat fenomenal.
A la tarda, hem gaudit d’una dolça xocolatada a l’escola.
Entreu aquí a mirar les fotografies.

I4 FINAL DEL SEGON TRIMESTRE

PER FINALITZAR AQUEST SEGON TRIMESTRE AVUI HEM ESMORZAT  XOCOLATA AMB MELINDROS.  AHIR VA TENIR LLOC LA JORNADA ESPORTIVA A L’ESCOLA.
A L’AULA DE MÚSICA AMB LA BEA FA UNS DIES, VAN PORTAR  A TERME UNA ACTIVITAT INTERNIVELL AMB L’ALUMNAT DE QUART., “BALLANT AMB LES SABATES” I UNA SESSIÓ D’EXPRESSIÓ CORPORAL.
EN AQUEST ENLLAÇ PODEU VEURE LES IMATGES I VÍDEOS D’AQUESTS MOMENTS.

3r TALLER DE RÈPTILS I AMFIBIS

Ja hem acabat el tema de medi dels animals. Quina millor manera per concloure el tema que aquest taller de rèptils i amfibis. Hem seguit aprenent coses que encara no sabíem i ens ha agradat poder veure i tocar una granota, un gripau, una salamandra, una tortuga de terra, un camaleó espectacular i una serp. Al principi ens ha fet una mica de cosa tocar-los, però després ens ha encantat.

Cliqueu aquí, hi ha moltes fotos i vídeos!!!