Horari d’atenció a les famílies:
Dilluns: de 15h a 17h. Dimarts: matí de 9 a 10h., tarda de 16,30 a 17h. Divendres: de 9 a 10h. Per parlar amb la directora caldrà demanar cita prèviament trucant al telèfon de l’escola.
Horari administració: de 9.10 h a 14 h i de 15 a 16.45 h. Només temes administratius

MATRÍCULA CURS 2024-25

Finalitzada la preinscripció, s’inicia el següent calendari. Fes clic per veure’l més gran.

SANT JORDI 2024

SANT JORDI 23 D’ABRIL
Al llarg d’aquesta setmana l’alumnat de l’escola ha estat  treballant activitats literàries relacionades amb la festivitat de Sant Jordi.
El dilluns 22 i el dimarts 23 faran  diversos tallers relacionats amb la diada (dilluns cicle infantil, inicial i superior, dimarts cicle mitjà)
Els patis del dilluns i el dimarts tindrem la companyia d’uns dracs  que junt amb una comparsa de 6è passejaran saludant als alumnes.
El dimarts a la tarda tot l’alumnat ens reunirem al paranimf per donar a conèixer el nou himne de l’escola Brasil!!
PARADETA DE LLIBRES DEL DIMARTS DIA 23 D’ABRIL
Els alumnes de 6è tindran una paradeta de llibres de segona mà perquè els alumnes de primària, per torns, puguin comprar un llibre. Per tant, cal que portin algunes monedes (entre 2 i 10 euros )
Les famílies d’infantil podreu entrar amb els vostres fills/es a comprar algun llibre a les 9h i  a les 16:20h

Si vols conèixer com celebrem a Barcelona la diada de Sant Jordi, clica a l’enllaç

3r JUGUEM TOTS I TOTES JUNTS/ES

L’associació JOC VIU ha organitzat un any més les jornades esportives “Juguem tots junts” a la platja.

Ens hem trobat amb altres escoles de Sant Martí i també amb escoles d’educació especial. Han fet uns grups on estàvem barrejats amb infants que no coneixíem. Les activitats han estat molt divertides, hem fet esport, hem gaudit de jugar a l’aire lliure i hem acabat molt cansats/des..

Cliqueu a la imatge

INFORMACIÓ AFA CASAL D’ESTIU

4t | ATLETISME

Per acabar aquest segon trimestre, l’alumnat de 4t ha anat a fer atletisme a les pistes de La Mar Bella. Per grups han fet moltes proves com ara saltar tanques, llançament de pilotes i javelines, salt d’alçada, relleus… entre d’altres.
Hem fet molt esport i ens ho hem passat fenomenal.
A la tarda, hem gaudit d’una dolça xocolatada a l’escola.
Entreu aquí a mirar les fotografies.

I4 FINAL DEL SEGON TRIMESTRE

PER FINALITZAR AQUEST SEGON TRIMESTRE AVUI HEM ESMORZAT  XOCOLATA AMB MELINDROS.  AHIR VA TENIR LLOC LA JORNADA ESPORTIVA A L’ESCOLA.
A L’AULA DE MÚSICA AMB LA BEA FA UNS DIES, VAN PORTAR  A TERME UNA ACTIVITAT INTERNIVELL AMB L’ALUMNAT DE QUART., “BALLANT AMB LES SABATES” I UNA SESSIÓ D’EXPRESSIÓ CORPORAL.
EN AQUEST ENLLAÇ PODEU VEURE LES IMATGES I VÍDEOS D’AQUESTS MOMENTS.