PROPOSTES PER A LA SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY

Hola famílies! Aquestes són les activitats que hem preparat per a l’alumnat de 6è.

TUTORIA

LLENGUA CATALANA

Hola noies i nois, aquí teniu la darrera de les propostes que us ajudarà a entendre i no confondre paraules que s’assemblen però s’escriuen diferent.

Llengua6

El divendres serà el vostre comiat i m’agradaria que aquesta setmana tinguéssim algun moment per parlar-ne i, qui vulgui, preparar alguna cosa. Per tant no us posaré feina de Medi perquè no us sobrarà gaire temps. Ens veiem divendres!!

MATEMÀTIQUES (Maite)

Hola boniques i bonics! Us envio les últimes feines del curs i us animo a què les feu. Desitjo que passeu un bon estiu!

MATES(11)

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT, GRUP PETIT (Sònia)

Hola nois i noies! Vinga que això ja s’acaba. Us envio les últimes feines abans de les vacances d’estiu.

Una abraçada!!

Comprensió lectora 5è i 6è

Expressió escrita

Numeració 5è i 6è

Problemes

EDUCACIÓ MUSICAL

Hola classe Pica d’Estats, aquestes són les activitats que us proposo per la darrera setmana del curs. Una abraçada.

Activitats musicals 6è

EDUCACIÓ FÍSICA

Bon dia nois i noies de la classe Pica d’Estats, us deixo ja les darreres propostes d’aquest temps de confinament, encara que ja podeu sortir al carrer i fer activitat física a l’aire lliure aquí teniu noves idees per fer a casa. Bon estiu a tothom!

6È-EF

ENGLISH

Good morning! Aquest curs tan especial finalitza aquesta setmana. Com a última feina, aquí teniu una sopa de lletres dedicada a l’estiu. A més de trobar les paraules, haureu de traduir aquelles que no coneixeu, fent servir el diccionari o el traductor.

Summer 6è

Una forta abraçada i ens veiem aquesta setmana a l’escola per acomiadar-nos!!

CASTELLÀ

Servei de Suport i Atenció Emocional

Bones de nou famílies! Aquesta és la darrera setmana del curs escolar. Abans de marxar de vacances d’estiu us proposo que aquesta setmana us pugueu acomiadar de l’escola, de la mestra i dels companys i companyes amb tot el cor. Us proposo que feu un dibuix i/o algun missatge escrit per a regalar a l’escola, a la mestra i als companys i companyes. Penseu com vau començar l’escola i els anys que ja porteu ja junts i juntes. Aquest ha estat el darrer any per compartir i els acomiadaments són importants tancar-los amb sentiment. Per tant us proposo que mentre feu el regal a l’escola, al grup-classe i a la mestra penseu amb aquestes preguntes:

• Què he aportat al grup?
  • Què m’emporto del grup?
  • Quin regal vull fer per acomiadar-me bé de tothom?

Us animo a que quan tingueu el dibuix i/o el missatge escrit, pugueu feu una fotografia i enviar-ho a la tutora. Li farà molta il·lusió rebre-ho. Us desitjo molt bon final d’etapa i bon inici d’Institut!  Bon estiu i una abraçada molt forta 6è!

MAILS DELS MESTRES

Cristina: crispm94@gmail.com

Maite: maiteglf8@gmail.com

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com