Propostes de la setmana del 13 al 17 d’abril

Hola famílies, aquí teniu les propostes de la setmana del 13 al 17 d’abril, les pengem avui per si voleu anar mirant i fer algunes de les propostes, entenen que aquesta setmana és de vacances pels nens i nenes. Per qualsevol dubte el podeu posar a comentaris o bé enviar un mail ja sigui a la tutora o a l’especialista que necessiteu.

Tutoria

MATEMÀTIQUES:

Fer la sèrie 1 http://www3.gobiernodecanarias.org/medusa/eltanquematematico/todo_mate/calculo_m/calculomental_p_p.html   (Sèries per nivells)

Fraccions: http://ares.cnice.mec.es/matematicasep/b/2/cb2_06.html

Problemes amb fraccions: MATES 6 – 10 ABRIL PROBLEMES FRACCIONS

CATALÀ:

COMPRENSIÓ LECTORA. LA NOTÍCIA

https://www.edistribucion.es/barcanova/blog_primaria/expressio_escrita/Practica18/practica_expressio_18.pdf

Després de fer les diverses activitats (durant la setmana) fins a la pàgina 7, haureu de preparar una expressió escrita d’una notícia, seguint les diverses pautes donades en el document corresponent (pàgines 8-12). Treballareu inicialment a la vostra llibreta de català, o en alguna altra llibreta que tingueu per casa, aplicant els bons hàbits de treball (lletra, marges, organització  de l’espai, ordre…)

Més endavant us aniré informant d’alguns  altres detalls per completar l’activitat. Ànims !!

 PER  REPASSAR  ORTOGRAFIA http://mestreacasa.gva.es/web/mayor_fra2/23

Atenció a la diversitat, grup petit (Andrea)

Hola nois i noies, us faig les següents propostes per a la setmana. Qualsevol dubte o si acabeu les feines i voleu que les miri, em podeu enviar un mail a aalba5@xtec.cat

· Matemàtiques: fem un recordatori d’alguns conceptes de les fraccions, a més fes les divisions que es proposen i la prova corresponent. divisions y repàs fraccions

· Repàs taules de multiplicar, fes aquests jocs que t’ajudaran a fer un repàs de les taules: https://www.tablasdemultiplicar.com/galeria-de-tiro.html

https://www.tablasdemultiplicar.com/globos-de-spuq.html

· Català: fes aquesta lectura i respon les preguntes la notícia

Després haureu de preparar una expressió escrita d’una notícia, seguint les diverses pautes donades en aquest document.: https://www.edistribucion.es/barcanova/blog_primaria/expressio_escrita/Practica18/practica_expressio_18.pdf(pàgines 8-12).

Treballareu inicialment a la vostra llibreta de català, o en alguna altra llibreta que tingueu per casa, aplicant els bons hàbits de treball (lletra, marges, organització  de l’espai, ordre…)

Educació musical:

Nois i noies de la classe Carlit, espero que estigueu molt bé i que canteu, balleu i escolteu molta música. Us deixo una lectura rítmica amb 5 patrons rítmics diferents que apareixen en forma de pancarta arrossegada per un avió. https://www.youtube.com/watch?v=WJc1yaiEAdk

Els podeu treballar de la següent manera:

  1. Llegir els ritmes (ti-ti, ta, sshh, ti-ri-ti-ri).
  2. Picar els ritmes amb les mans mentre els llegiu.
  3. Memoritzar un dels patrons rítmics.
  4. Si teniu palets xinesos, podeu picar el ritme amb ells com si fos una bateria.

Com que estàvem treballant molt intensament la Cantània hem aparcat una mica la flauta. Què us sembla si reprenem la cançó que teníem pendent, Annie’s song? Us deixo un enllaç on trobareu la partitura, la cançó i la base instrumental.

Recordeu de repassar la digitació abans de començar a tocar. Us deixo un recordatori:

Seguiu repassant Cantània: Virtu@l aquesta setmana dediqueu-vos tan sols a la cançó El món digital.

Educació Física:

Us repto a que aprengueu la coreo de la salutació de peus del Challenge i quan la controleu l’ensenyeu a la vostra familia. Us deixo tutorials!

https://www.youtube.com/watch?v=WhDO9L5LF0s

https://www.youtube.com/watch?v=xHBwE7h8pl

-Una sessió de d’exercici físic que començareu amb un bon escalfament i uns estirament finals, sense oblidar-nos de la importància de la respiració:

https://www.youtube.com/watch?v=6u9dtrZ_cxs

Ànims que sou dels grans de l’escola i vosaltres podeu amb això i més!

English

Look at this postcard from London then do the exercise to help you practise writing in English.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/writing-practice/postcard-london

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/writing-practice-postcard-from-london-worksheet.pdf

Castellà

Hola guapas/os. Cada día me acuerdo de vosotros y siempre tengo pensamientos positivos para todos/as Os envío muchos besitos . Esta semana os propongo que hagáis una receta de limonada.Yo os voy a dar los ingredientes y vosotros me explicais las instrucciones que hay que seguir.

-½ kg de limones.

-Un litro de agua.

-Tres cucharadas soperas de azúcar.

-Cubitos de hielo.

-Una jarra.

-Un exprimidor.

-Un cuchillo pequeño de punta redonda.

Espero que la compartáis con vuestra familia.

Propostes del Servei de Suport i Atenció Emocional

  1. Participa amb la teva família a la proposta de l’Ajuntament de Barcelona. Escriu, dibuixa o fes una fotografia sobre com estàs portant i què et sembla això del confinament a casa. Entra i juga a la web, les teves creacions seran publicades a la web! T’animes? https://estimatdiari.barcelona
  2. Mira amb la teva família el curtmetratge de 20 minuts que es titula “El circo de las mariposas”. Us proposo que cadascú de casa escrigui o pensi alguna reflexió sobre el que us fa pensar el vídeo. Després llegiu i expliqueu-vos-ho entre tots i totes i parleu sobre el tema. Ideal per passar una estona de diàleg entre la família. Aquí està el link del vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=dTVFg4BeJwg

MAILS MESTRES

Vilma: vilmas2007@yahoo.es

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com

Anna Hospital: annahospital683@gmail.com

Carmen: cburiburi@gmail.com

Andrea: aalba5@xtec.cat

Emili: popstar94@hotmail.com

Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>