Propostes de l’11 al 15 de maig

Hola famílies! Ja teniu aquí les propostes per aquesta setmana. Recordeu que per a qualsevol consulta teniu els mails dels mestres.

 

TUTORIA

Bon dia a tots, comencem una nova setmana amb un seguit d’activitats. Treballeu una mica cada dia i aprofiteu una estoneta per cada cosa: llegir, fer deures, pintar, jugar i fer el què més us agradi.

Català

– Seguiu llegint diàriament un conte.

– Feu aquestes activitats online, de tots els temes que surtin trieu el tema 5 de la casa. No correu a fer les activitats. Fixeu-vos i memoritzeu el vocabulari que no sapigueu. Penseu bé el què feu. Al final us proposen un dictat, el feu en un full. Torneu a sentir-lo per escriure’l bé. (Envieu el full del dictat)

https://clic.xtec.cat/users/jhierro/aa/index.html

– Endevina endevinalles. Aquí tens l’enllaç (fes el nivell que vulguis):

http://www.edu365.cat/primaria/catala/endevinalles/nivell3.htm

  • Per agafar una mica de pràctica, pots practicar també en aquest enllaç:

http://www.xtec.cat/~scervell/reculls/endevinalles.htm

–  Activitat d’inventar-vos endevinalles.

Primer imagineu-vos un objecte, un animal, una planta, una cosa, un lloc… El que vulgueu. Després penseu les característiques que té i si voleu fer comparacions amb alguna cosa que s’assembli. Comenceu a escriure-ho en brut i aneu-ho polint. Quan ja ho hàgiu repassat, ho passeu a net i feu el dibuix. Com a mínim penseu un parell d’endevinalles (Podeu fer les que vulgueu).

Si voleu, podeu presentar les endevinalles en un breu power point i m’ho envieu (els dibuixos poden ser fotos que busqueu, així practiqueu el que vau fer).  En cas que no vulgueu fer-ho així, podeu enviar les endevinalles en un full.

Matemàtiques

– He posat fulls de càlcul. No els feu tots. Hi ha dos nivells  (l’1 , més fàcil i el 2, més difícil).  Cadascú ja sap quin nivell pot fer. Vosaltres mateixos.

Word Càlcul 1

Word Càlcul 2

– Enigmes matemàtics, perquè penseu encara una mica més…

Enigmes matemàtics

Plàstica

– Us podeu imaginar un paisatge (de muntanya, marítim …) en aquesta estació de l’any i ho dibuixeu amb tot detall. Penseu en la vegetació, en la fauna… Vosaltres mateixos. Segur que us quedarà ben bonic!

 

EDUCACIÓ MUSICAL

Classe Puigmal, aquí us deixo les propostes per aquesta setmana:

  

EDUCACIÓ FÍSICA

Encara que cada setmana us proposi activitats diferents recordeu que en les sessions d’educació física mai deixem de practicar aprenentatges ja treballats!

Aquest trimestre estava programat treballar un nou esport alternatiu el Korfbal així que us passaré un tutorial perquè anoteu el reglament.

https://www.youtube.com/watch?v=YS2Ls3rAk-Y

https://www.youtube.com/watch?v=ruyYf6zaCtU

 Us passo un enllaç sobre el valor de la empatía:

‘L’equip petit’, el vídeo d’un petit equip de futbol format per grans futbolistes que ensenya els valors de l’esport

https://www.youtube.com/watch?v=90ogCAH3shE

Us vull posar algunes cançons que escoltem al gimnàs perquè us animin a activar-vos i perquè us recordarà les coses divertides que fem quan estem tots junts!

https://www.youtube.com/watch?v=ozaZ5826SjY

 

ENGLISH

 Good morning!

Aquesta setmana repassarem les activitats que podem fer amb el verb “play” i que vam estudiar aquest curs:

https://elt.oup.com/elt/students/oxfordexplorers/pdf/Explorers_reinforcementlv3_unit1.pdf?cc=global&selLanguage=en

Al primer exercici hem de recordar amb l’ajuda dels dibuixos de quines activitats es tracten mentre que a l’exercici 2 hem de fer servir el verb CAN / CAN’T per dir si ho poden fer o no.

Bona feina!

 

CASTELLÀ

Esta es la propuesta de castellano de esta semana.

castellà

 

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Aquesta activitat us la proposa la Ivet, la mestra de pràctiques.

Activitat voluntària

 

Servei de Suport i Atenció Emocional

Bones de nou famílies! Aquesta setmana us proposo que parleu al vostre fill o filla d’algunes emocions bàsiques. Poseu exemples sobre quan sentiu les emocions. Pregunteu-ho als vostres fills/es i que posin paraules, dibuixeu les situacions i les emocions. Hi ha moltes més emocions, però us poso alguns exemples:

–       Ràbia: “Jo sento ràbia quan sento alguna injustícia. I tu quan sents la ràbia?”

–        Alegria: “Em poso alegre quan et miro perquè t’estimo molt. I tu quan et poses alegre?”

–       Por: “sento por quan miro una pel·lícula de por. I tu, què et fa sentir por?”

–       Calma: “sento tranquil·litat quan practico ioga. I tu, quan sents la calma?”

Us passo un recurs amb moltes recomanacions bibliogràfiques per treballar diferents emocions segons l’etapa evolutiva de l’infant:

https://www.clijcat.cat/consell/descarregues/catalegs/Catlg-Pessigolles.pdf

 

MAILS MESTRES

Imma: imma.barkeno@gmail.com

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com

Anna Hospital: annahospital683@gmail.com

Carmen: cburiburi@gmail.com

Andrea: aalba5@xtec.cat

Emili: popstar94@hotmail.com

Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>