Propostes de la setmana del 25 al 29 de maig

Bon dia famílies! Aquestes son les propostes de tercer per aquesta setmana.

TUTORIA

Estimats nois i noies:

Desitjo que tots estigueu bé. Alguns sé que esteu treballant molt bé i altres intenteu fer una mica cada dia. Les propostes d’aquesta setmana són:

Català

Recorda llegir cada dia i alguna estoneta en veu alta. Després podries explicar a algun familiar el que has llegit.

Continuar els exercicis del quadern de la setmana passada.

https://es.slideshare.net/SlviaIdoate/dossier-llengua-3er

Pels qui hagueu acabat podeu continuar amb aquesta feina.

https://es.slideshare.net/silviamndz/lectura-i-comprensi

Matemàtiques

Continuar el quadern de la setmana passada

http://www.xtec.cat/colvedrunamalgrat/quefem/primaria/DOSSIERS%20D%27ESTIU/3R/Dossiers%20estiu%203r/Mates%203r.pdf

Pagines 1,2,3,4,5,6

Pels qui hagueu acabat podeu continuar amb aquests problemes.Us proposo fer 2 o 3 a la setmana.

https://www.slideshare.net/VANESAMARIN/30-problemes-3r-4528729

Continua practicant les multiplicacions.En l’Edu 365 tens molts jocs.

 

EDUCACIÓ MUSICAL

Hola classe Canigó, aquesta setmana us proposo les activitats següents. Desitjo que les gaudiu!

Activitats musicals 3r

 

EDUCACIÓ FÍSICA

Bon dia classe Canigó, les propostes d’aquesta setmana són:

AI: Si teniu una corda a casa ara és el moment d’agafar-la! Si l’espai us ho permet feu el màxim d’aquesta progressió:

–          Salts a peus junts

–          Salts a peu coix (10 amb cada peu)

–          Salts d’esquenes

–          Salts creuats

–          Algun salt doble (que la corda passi dues vegades en un sol salt)

Si l’espai no us ho permet, fer la mateixa progressió fent al menys 10 salts de cada tipus i alguns que siguin amb moviment (a banda i banda d’una línia, endavant i endarrere, fent un quadrat amb els peus mentre saltes, etc.)

RI: Crea una nova manera de saltar a la corda, diferent de les anteriors. Si l’espai no t’ho permet inventa’t una manera de saltar sense fer servir la corda.

RF: Si l’espai us ho permet, entre dues persones rodeu corda. El repte consisteix en què tothom entri a la corda rodada, faci un salt i surti sense que la corda s’aturi en cap moment (les persones que donen corda també han de saltar!). Ho podem aconseguir? Si l’espai no us ho permet, fer una activitat en què tota la família salti de manera coordinada.

Les inicials tenen un significat: AI vol dir Activitat Individual, RI Repte Individual per part de l’infant, RF Repte Familiar.

Activem el cos:

https://www.youtube.com/watch?v=3h9am97W4Rc

Músiques del gimnàs de la setmana:

https://www.youtube.com/watch?v=ojrx_tZiHds

https://www.youtube.com/watch?v=BYCmzvTtimE

 

ENGLISH

Good morning!

Avui parlarem dels insectes, que vam treballar a la lesson 2.

En aquesta fitxa haureu de trobar els noms dels insectes i parts de la natura mirant els dibuixos:

3r25M

Després recordarem la història de la “Ant and the grasshopper” que vam treballar a classe amb aquest vídeo:

https://www.youtube.com/watch?v=YEf_EcD5_GU

Quan acabeu de mirar el vídeo, haureu d’explicar la història a algú de la vostra família (en català o castellà) per veure que l’heu entès i els hi haureu de dir aquelles paraules del vídeo que ja sabeu dir en anglès. (per exemple, grasshopper, happy…) Segur que són moltes!

Bona feina!

 

CASTELLÀ

Aquesta és la proposta de la Carmen per aquesta setmana.

CASTELLÀ

 

Servei de Suport i Atenció Emocional

Bones de nou famílies! Aquesta setmana us proposo que us feu un regal entre vosaltres. Durant la setmana trobeu l’espai per crear un regal mutu, entre els integrants amb els que estigueu convivint en el confinament. Us haureu de fer i rebre tants regals com persones que convisqueu a casa. La proposta a treballar és que us pugueu expressar els sentiments que sentiu vers a cada persona mitjançant una creació (pintura, foto, collage, cançó, una carta, dibuix, figures de fang, alguna manualitat, entre d’altres). Les consignes són:

–       Expressió dels adults vers als infants: Expressa el regal mitjançant un sentiment d’estima, de valoració i d’autoestima vers el nen o la nena (sentiments per fomentar el vincle segur als infants).

–       Expressió dels infants vers els adults i entre germans/es: Expressa el regal mitjançant el sentiment que necessitis compartir (Lliure elecció. És important que l’infant se senti escoltat i respectat en tot moment malgrat el que comparteixi pugui ser algun sentiment desagradable).

La finalitat és enfortir els vincles segurs entre infants i adults i fomentar un espai de comunicació assertiva i d’escolta dels sentiments en família. Molts ànims!

 

MAILS MESTRES

Joana: canigo.barkeno@gmail.com

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com

Anna Hospital: annahospital683@gmail.com

Carmen: cburiburi@gmail.com

Andrea: aalba5@xtec.cat

Emili: popstar94@hotmail.com

Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>