PROPOSTES PER A LA SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY

Hola famílies! Aquí teniu una setmana més les feinetes que us proposo.
Una abraçada!
LA CLASSE DE 2N (10)

ATENCIÓ A LA DIVERSITAT (GRUP PETIT)
Hola nois i noies, sóc la Sònia, la mestra que substitueix a l’Andrea. Si teniu qualsevol dubte amb les activitats em podeu escriure al meu correu, què està amb el dels vostres mestres.
lectoescriptura
Numeració 50
Sumes

EDUCACIÓ MUSICAL
Hola classe Pedraforca, ja falta molt poquet per poder gaudir de l’estiu. Aquesta setmana us proposo les activitats següents.
Activitats musicals 2n

EDUCACIÓ FÍSICA
Bon dia nens i nenes de la classe Pedraforca, vinga que això ja s’acaba! Les propostes d’aquesta setmana són les següents:
-Jocs de daus i activitat física:
Objectiu aconseguir 20 punts. Agafa un dau i llança’l. Si superes el repte t’anotes els punts obtinguts en el dau.
Com fer-ho? Agafa un full de paper. En el full de paper, associes un nombre a una acció senzilla a realitzar. Per exemple:
-1. Llança, llança … amb el que et toqui, toc!
2 daus, un indica l’objecte a enderrocar i l’altre amb què enderrocar-lo.
Dau 1:
· 1 -> Ampolla d’aigua de plàstic.
· 2 -> Llauna.
· 3 -> Got de iogurt.
· 4 -> Galleda de plàstic.
· 5 -> Pot de Xampú.
· 6 -> Joguina estil arganboy (Airgam boys)
Dau 2:
·1 i 4 -> Rotllo de paper higiènic
· 2 i 5 -> Goma d’esborrar
· 3 i 6-> Coixí
4. Fins l’altra paret saltant
L’objectiu d’aquest joc és arribar fins a la paret del davant. Per poder avançar cal llançar el dau i saltar d’un cop el nombre de rajoles que s’han tret. Si no ho aconsegueix es quedarà a la mateixa casella.
· 1 -> Salta una rajola.
·2 -> Salta 2 rajoles.
· 3 -> Salta 3 rajoles.
· 4 -> Salta 4 rajoles.
· 5 -> Salta 5 rajoles.
. 6 -> Salta 6 rajoles.
Nota: Els números alts de rajoles, afavoreixen l’atzar, ningú no voldrà treure un 6!. Però si veus que 6 rajoles són moltes, pots posar un nombre màxim de rajoles que consideres que es poden saltar.
5. Balla que et balla!
L’objectiu és ballar durant 30 segons davant de la família. Totes les persones de la casa juguen! ¡Obligatori! Utilitzarem dos daus per a aquest joc.
Dau 1: Com es balla?
· 2 -> Balla només amb les mans.
· 3 -> Balla només amb el cap.
· 4 -> Balla només amb els peus.
. 5 -> Balla només fent salts.
·6 -> Balla només amb tot el cos.
. 7 -> Balla només amb les mans i el cap.
· 8 -> Balla amb els mans enganxades a la paret.
· 9 ->Balla sense poder desenganxar els peus de terra.
· 10 -> Balla com si tinguessis un 1% de bateria.
·11 -> Balla com si demà poguessis anar al teu lloc preferit.
· 12 -> Balla per celebrar que arriba l’estiu.
Nota: imaginació al poder!
.Músiques del gimnàs de la setmana:
.https://www.youtube.com/watch?v=p5RobDomh5U
.https://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE

ENGLISH
Good morning! Em va fer molta il.lusió veure-us aquesta setmana pel zoom. Ja queda poc per trobar-nos a l’escola la setmana vinent i acabar el curs retrobant-nos, ànims!
A la fitxa d’avui, que trobareu a l’arxiu adjunt, continuarem treballant l’alphabet, i anirem pintant les lletres amb les indicacions que trobarem. També podem repassar com es pronuncien les lletres tal i com vam veure a la feina de la setmana anterior. Bona feina!
colour the alphabet

CASTELLÀ
Hola clase Pedraforca.
Me encantó veros el otro día por la pantalla del ordenador. Estáis todos/as guapísimos.
CASTELLÀ CICLE INICIAL

SERVEI DE SUPORT I D’ATENCIÓ EMOCIONAL
Bones de nou famílies! Aquesta setmana us proposo que mireu en família aquest curtmetratge realitzat per infants i adults durant el confinament. Són herois i heroïnes que volen aconseguir que els éssers humans sentim el patiment que els animals poden estar sentint per culpa de la contaminació (plàstics, petroli, etc). Després de veure el vídeo us proposo que dibuixeu i parleu en família sobre:
– Què milloraria com a persona?
– Què milloraria del món?
Dialogueu i compartiu en família. Que tingueu molt bones converses. Aquí us passo el link del curtmetratge:

MAILS MESTRES
Sílvia Carrión: pedraforca.barkeno@gmail.com
Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com
Anna Hospital: annahospital683@gmail.com
Carmen: cburiburi@gmail.com
Andrea: aalba5@xtec.cat
Sònia: arres10@hotmail.com.
Emili: popstar94@hotmail.com
Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *