Hola famílies, aquí teniu les propostes de la setmana del 13 al 17 d’abril, les pengem avui per si voleu anar mirant i fer algunes de les propostes, entenen que aquesta setmana és de vacances pels nens i nenes. Per qualsevol dubte el podeu posar a comentaris o bé enviar un mail ja sigui a la tutora o a l’especialista que necessiteu.
Tutoria
Hola a tots i totes, espero que estigueu bé i que feu moltes cosetes divertides. Us he preparat uns quants reptes i feinetes que heu de fer amb tranquilitat i sobretot amb moltes ganes. Obriu els PDF i remeneu! Veureu que us proposo seguir amb La maleta científica i/o el Rei i la Reina Lectora. Però no patiu, els que ja heu fet aquestes activitats podeu enviar al correu de tagamanent fotos de dibuixos o alguna cosa especial que vulgueu compartir i nosaltres intentarem penjar-ho al Web de l’escola!
crucigrama numeric per resoldre
llengua frases paraula intrusa 2
Ja fa temps que em demaneu qui és la noia que canta les cançons que l’Ainhoa interpreta amb llenguatge de signes, doncs aquí la teniu… https://www.youtube.com/watch?v=tGJm8Q8Xgg4&list=RDtGJm8Q8Xgg4&start_radio=1&t=81
Es diu ZEA MAYS i canta molt bonic, l’Ainhoa també surt i una pila d’instruments! Vull que observeu: és una orquestra, fan un bon equip i van tots a una com quan balleu amb la Laia o quan a la classe ballem el Bonse Aba o el Simamaka… Observeu a l’Ainhoa com segueix el ritme amb el cos a més de parlar amb les mans i com la cara de les dues se’ls ilumina… Gaudiu!
Per practicar el càlcul mental us proposo el QUINZET AMB: La formiga matemàtica, heu de clicar la fletxa blanca i després la vostra classe:1r. (NECESSITAREU QUE ELS PARES O UN GERMÀ GRAN US LLEGEIXIN ELS PROBLEMES EN VEU ALTA)
https://clic.xtec.cat/projects/quinzet/jclic.js/index.html
Us proposo també una pàgina de jocs interactius, discriminació visual, sopes de lletres, puzzles…
The short term memory checker Només heu de clicar START i començar pel nivell 1 i anar avançant, vinga som-hi! A l’escola de vegades hi jugaveu amb la Betty, que m’ha donat una pila d’abraçades per tots i totes vosaltres…
http://neutralx0.net/home/mini04.html
I fins aquí hem arribat, una abraçada molt gran per totes i tots! ANNA.
Educació musical:
Classe Tagamanent us proposo fer aquest dibuix musical:
– Pas 1: Busca una melodia o cançó que t’agradi.
– Pas 2: Escolta-la atentament i pensa quines coses podries dibuixar, allò que la melodia et fa pensar o sentir.
– Pas 3: Escriu el títol i l’autor de la melodia a la fitxa que t’adjunto i ja pots començar a dibuixar el teu propi quadre musical!
Dibuixmusical
Si vols, i et fa il·lusió, me’l pots enviar a educaciomusical.barkeno@gmail.com i farem una exposició de tots els dibuixos musicals que envieu.
Us passo el concert que va fer des de casa la Dàmaris Gelabert. Aquí teniu l’enllaç:
Fem una mica de ritme? Agafa dues culleres de fusta de la cuina i pica cada vegada que l’abella toca les floretes.
English
Continuem repassant tot allò apres! Prem l’altaveu per escoltar la paraula i després clica la paraula i posa-la al dibuix que correspongui: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/colours
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/family
Us enrecordeu del Toby, el Max i la Ella? Ells també s’estàn fent grans 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=wiJp11zjcaE
Educació Física
- Repassem les articulacions del cos escoltant una música que quan s’aturi algú ens haurà de cridar la
part del cos que tocarem: clatell, coll, canell, genoll, turmell… o bé abans haurem dibuixat o escrit les parts del cos en petites targes o cartes i anirem destapant-les. - Amagar un objecte i un altre l’ha de trobar guiant- lo si està a prop “calent” o lluny “fred”.
- Representar amb el cos un ofici, un animal etc.
Espero que estigueu tots bé i gaudiu molt de les propostes… però també aprofitem per inventar i experimentar amb els materials que teniu a casa!
Castellà
Hola guapas/os. Cada día me acuerdo de vosotros y siempre tengo pensamientos positivos para todos/as. Os envío muchos besitos y abracitos. Esta semana os propongo que resolváis unos acertijos:
1. Está en el centro de la cara y tiene dos agujeros.
2. La comida de la noche.
3. El tercer mes del año.
Puedes escribir las soluciones y dibujarlas.
Propostes d’atenció a la diversitat
Hola, com esteu? Heu fet aquella recepta tan bona que us vaig proposar? Què us sembla si ara que ja
heu escrit la recepta, feu un vídeo explicant-me com heu fet aquell pastís, o plat que tant us agrada? Segur que us ha quedat boníssima. Tinc moltes ganes de veure aquestes receptes, mmmm. Que tingueu una molt bona setmana.
Propostes del Servei de Suport i Atenció Emocional
1. Participa amb la teva família a la proposta de l’Ajuntament de Barcelona. Escriu, dibuixa o fes una fotografia sobre com estàs portant i què et sembla això delnconfinament a casa. Entra i juga a la web, les teves creacions seran publicades a la web! T’animes? https://estimatdiari.barcelona/
2. Mira el primer minut d’aquest vídeo. Ja has vist la pel·lícula? T’animo a que facis un dibuix de com et sents en aquest moment? Després de dibuixar-ho explica la teva emoció a la família. T’animo a que ho facis tantes vegades com vulguis! La teva família també ho pot fer. Recordeu que les emocions estan per ser escoltades i parlades. Bona companyia a tothom! https://www.youtube.com/watch?v=XU3SlbNAZIo
Mails mestres
Anna Canals: tagamanent24@gmail.com
Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com
Anna Hospital: annahospital683@gmail.com
Carmen: cburiburi@gmail.com
Carol: Carol.Barkeno@gmail.com
Emili: popstar94@hotmail.com
Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com