Propostes de la setmana del 13 al 17 d’abril

Hola famílies, aquí teniu les propostes de la setmana del 13 al 17 d’abril, les pengem avui per si voleu anar mirant i fer algunes de les propostes, entenen que aquesta setmana és de vacances pels nens i nenes. Per qualsevol dubte el podeu posar a comentaris o bé enviar un mail ja sigui a la tutora o a l’especialista que necessiteu.

Tutoria

Hola a tots i totes, espero que estigueu bé i que feu moltes cosetes divertides. Us he preparat uns quants reptes i feinetes que heu de fer amb tranquilitat i sobretot amb moltes ganes. Obriu els PDF i remeneu! Veureu que us proposo seguir amb La maleta científica i/o el Rei i la Reina Lectora. Però no patiu, els que ja heu fet aquestes activitats podeu enviar al correu de tagamanent fotos de dibuixos o alguna cosa especial que vulgueu compartir i nosaltres intentarem penjar-ho al Web de l’escola!

2 RESTES

2 SUMES

crucigrama numeric per resoldre

DIARI DE CASA 1r

la talpera comprensió lectora

llengua 3 ACCIONS

llengua frases paraula intrusa 2

MALETA CIENTÍFICA…

plàstica, fem casetes…

REI LECTOR i REINA LECTORA

càlcul mental

Ja fa temps que em demaneu qui és la noia que canta les cançons que l’Ainhoa interpreta amb llenguatge de signes, doncs aquí la teniu… https://www.youtube.com/watch?v=tGJm8Q8Xgg4&list=RDtGJm8Q8Xgg4&start_radio=1&t=81

Es diu ZEA MAYS i canta molt bonic, l’Ainhoa també surt i una pila d’instruments! Vull que observeu: és una orquestra, fan un bon equip i van tots a una com quan balleu amb la Laia o quan a la classe ballem el Bonse Aba o el Simamaka… Observeu a l’Ainhoa com segueix el ritme amb el cos a més de parlar amb les mans i com la cara de les dues se’ls ilumina… Gaudiu!
Per practicar el càlcul mental us proposo el QUINZET AMB: La formiga matemàtica, heu de clicar la fletxa blanca i després la vostra classe:1r. (NECESSITAREU QUE ELS PARES O UN GERMÀ GRAN US LLEGEIXIN ELS PROBLEMES EN VEU ALTA)
https://clic.xtec.cat/projects/quinzet/jclic.js/index.html
Us proposo també una pàgina de jocs interactius, discriminació visual, sopes de lletres, puzzles…
The short term memory checker Només heu de clicar START i començar pel nivell 1 i anar avançant, vinga som-hi! A l’escola de vegades hi jugaveu amb la Betty, que m’ha donat una pila d’abraçades per tots i totes vosaltres…
http://neutralx0.net/home/mini04.html
I fins aquí hem arribat, una abraçada molt gran per totes i tots! ANNA.

Educació musical:
Classe Tagamanent us proposo fer aquest dibuix musical:
– Pas 1: Busca una melodia o cançó que t’agradi.
– Pas 2: Escolta-la atentament i pensa quines coses podries dibuixar, allò que la melodia et fa pensar o sentir.
– Pas 3: Escriu el títol i l’autor de la melodia a la fitxa que t’adjunto i ja pots començar a dibuixar el teu propi quadre musical!
Dibuixmusical
Si vols, i et fa il·lusió, me’l pots enviar a educaciomusical.barkeno@gmail.com i farem una exposició de tots els dibuixos musicals que envieu.

Us passo el concert que va fer des de casa la Dàmaris Gelabert. Aquí teniu l’enllaç:

Fem una mica de ritme? Agafa dues culleres de fusta de la cuina i pica cada vegada que l’abella toca les floretes.

English

Continuem repassant tot allò apres! Prem l’altaveu per escoltar la paraula i després clica la paraula i posa-la al dibuix que correspongui: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/colours

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/family

Us enrecordeu del Toby, el Max i la Ella? Ells també s’estàn fent grans 🙂  https://www.youtube.com/watch?v=wiJp11zjcaE

Educació Física

  • Repassem les articulacions del cos escoltant una música que quan s’aturi algú ens haurà de cridar la
    part del cos que tocarem: clatell, coll, canell, genoll, turmell… o bé abans haurem dibuixat o escrit les parts del cos en petites targes o cartes i anirem destapant-les.
  • Amagar un objecte i un altre l’ha de trobar guiant- lo si està a prop “calent” o lluny “fred”.
  • Representar amb el cos un ofici, un animal etc.

Espero que estigueu tots bé i gaudiu molt de les propostes… però també aprofitem per inventar i experimentar amb els materials que teniu a casa!

Castellà
Hola guapas/os. Cada día me acuerdo de vosotros y siempre tengo pensamientos positivos para todos/as. Os envío muchos besitos y abracitos. Esta semana os propongo que resolváis unos acertijos:
1. Está en el centro de la cara y tiene dos agujeros.
2. La comida de la noche.
3. El tercer mes del año.
Puedes escribir las soluciones y dibujarlas.

Propostes d’atenció a la diversitat

Hola, com esteu? Heu fet aquella recepta tan bona que us vaig proposar? Què us sembla si ara que ja
heu escrit la recepta, feu un vídeo explicant-me com heu fet aquell pastís, o plat que tant us agrada? Segur que us ha quedat boníssima. Tinc moltes ganes de veure aquestes receptes, mmmm. Que tingueu una molt bona setmana.

Propostes del Servei de Suport i Atenció Emocional
1. Participa amb la teva família a la proposta de l’Ajuntament de Barcelona. Escriu, dibuixa o fes una fotografia sobre com estàs portant i què et sembla això delnconfinament a casa. Entra i juga a la web,  les teves creacions seran publicades a la web! T’animes? https://estimatdiari.barcelona/

2. Mira el primer minut d’aquest vídeo. Ja has vist la pel·lícula? T’animo a que facis un dibuix de com et sents en aquest moment? Després de dibuixar-ho explica la teva emoció a la família. T’animo a que ho facis tantes vegades com vulguis! La teva família també ho pot fer. Recordeu que les emocions estan per ser escoltades i parlades. Bona companyia a tothom! https://www.youtube.com/watch?v=XU3SlbNAZIo

Mails mestres

Anna Canals: tagamanent24@gmail.com

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com

Anna Hospital: annahospital683@gmail.com

Carmen: cburiburi@gmail.com

Carol: Carol.Barkeno@gmail.com

Emili: popstar94@hotmail.com

Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>