Els nens i nenes de la classe Montseny es retroben.

Hola a tots i totes!

Aquest matí els infants de la classe Montseny han vingut a l’escola a gaudir d’una estona de joc amb els seus companys. El retrobament ha estat molt especial; han parlat sobre les coses que havien fet durant el llarg confinament, han cantat, ballat, però, sobretot, s’han mogut molt. Ara que ja s’han pogut acomiadar dels companys i l’escola els toca gaudir de l’estiu.

1. Susana Maluenda

Gracies a totes i tots els que formeu part d’aquest equip de docens tan magnific que tenim a la nostre escola . Bon estiu i a reveure esperem que el septembre tot estigui mes tranquil . Abraçades de la Alex i meves

1. Anna Hospital

Moltes gràcies Susana per les teves paraules que reconforten i ens estimulen a seguir treballant amb il.lusió en el dia a dia! bon estiu a tothom!!
      Una abraçada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *