Dansa Ara virtual

Durant el mes d’abril els nens i nenes de segon havien de participar a l’activitat Dansa Ara. Per aconseguir que, tot i el confinament, es pugui fer aquesta activitat, ens han fet la següent proposta:

Fer un DANSA ARA A CASA el dia 29 d’abril, que és el Dia internacional de la Dansa.

Per això caldrà que les famílies i els nens i les nenes de segon s’aprenguin la Dansa del Mambo.

Faran un programa a BTV que transmetran el proper dia 29 d’abril cap a les 11h del matí (encara ens han de confirmar l’hora) i que tindrà una durada aproximada d’un quart d’hora.

Si voleu participar us deixem l’enllaç amb el nou vídeo on la Laida ensenya com aprendre la dansa de Mambo i el Quim explica la frase de moviment (perquè la puguin sentir millor).

Quan tingueu la dansa assajada podeu enviar el vídeo al correu  info@lookyproduccions.com on es vegin ballant la dansa (la tramesa d’un vídeo comportarà l’autorització dels drets d’imatge per fer-ne difusió).

Per acabar, us informem que aquesta trobada online no substituirà al Dansa Ara (s’intentarà celebrar Dansa Ara entre novembre i desembre de 2020 al Palau Sant Jordi) però pensem que aquest esdeveniment serà una picada d’ull a la feina engegada i a la il·lusió que mestres, famílies i alumnat tenen per aquest Programa.

Us animem a sumar-vos-hi!!

1. Laia

Classe Pedraforca, hem treballat molt intensament l’activitat “Dansa Ara” des de l’àrea de música. Hem après danses divertides però algunes complexes que hem aconseguit assolir gràcies a l’esforç i la tenacitat de tots. Aquest curs no podrem celebrar la ballada final al Palau Sant Jordi, però de ben segur que ho podrem fer el proper curs.
    Animeu-vos a ballar el “Mambo” amb la família i a enviar el vídeo.
    Molts petons musiqueros!
    Laia

2. Família Medina Gonzalez

Gracies Laia, esperem que estigueu tots bé!
    Prenem nota i us farem arribar el nostre vídeo amb la dansa del Mambo.
    Fins aviat!
    Petons per tots

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *