VISITA A LA CASERNA DE LA GUARDIA URBANA DE LLEIDA

El passat 4 d’abril l’alumnat de 4t van realitzar una visita a la caserna de la Guàrdia Urbana, la segona més antiga de tota Catalunya. Ens van explicar les funcions que es desenvolupen a la comissaria, vam visitar les diferents sales, com ara la que controla el trànsit i vetlla per la seguretat mitjançant càmeres. Finalment, vam poder pujar als diferents vehicles: cotxes i motos.

Per finalitzar vam poder esmorzar a la plaça del Clot de les granotes.

Sortida a L’Auditori

Els alumnes de segon hem anat a l’auditori. Hem pogut gaudir de l’audició ” El gegant egoista” on el gegant s’aïlla de tothom perquè quan era un infant ningú volia jugar amb ell. Després d’expulsar els nens del poble del seu jardí, s’adona que ja no hi creix cap flor i s’omple de tristesa. Una producció que parla de la bondat i l’empatia.
Ens ha agradat molt i hem passat una molt bona estona.

L’alumnat de 2n al Parc de la Mitjana

Avui ha sigut un dia especial pels infants de segon de l’escola Minerva, ja que hem anat d’excursió al parc de la Mitjana!

Aprofitant que a l’escola fem un treball sobre la Fauna del Segrià, hem anat a descobrir la biodiversitat d’aquest parc tan especial que tenim a la nostra ciutat de Lleida. Després hem dinat tots plegats i per acabar hem gaudit d’una estona de joc lliure. Ha sigut fantàstic! Segur que hi tornarem un altre dia.

També, recordem a les famílies que és un espai meravellós que tenim a la nostra ciutat per explorar i passar-ho bé en companyia, al llarg de tot l’any.

L’alumnat de 3r al Parc Infantil de Trànsit de Gardeny

L’alumnat de 3r ha participat aquest curs en la formació de seguretat viària que ens ha facilitat la unitat d’educació viària de la Guàrdia Urbana. Les activitats teòriques les hem seguit amb interès dins l’aula. La part pràctica l’hem desenvolupat al Parc Infantil de Trànsit de Gardeny. La imatge mostra la nostra participació ordenada en els papers de vianants i de conductors de bicicletes, sempre ben atents a les normes de circulació treballades.

Ens ha semblat positiva aquesta iniciativa que ens ajuda a comprendre millor com hem de conviure amb els diferents mitjans de transport i les normes de circulació.

Escriptura creativa: Personalització d’objectes.

L’alumnat de 3r i 4t de l’escola, durant el mes de març, ha pogut
treballar la tècnica d’escriptura creativa” Personalització dels
objectes”.
Inspirats en l’espectacle “Imperfect” de la companyia de
comediants de la Baldufa, hem pogut pensar i imaginar en com 6
objectes: una corda, una pilota, un penjador, una americana, una
faldilla i una tela blanca ens obren la porta de la creativitat tot
cercant altres utilitats inspiradores.
Us imagineu una americana que ens permet volar al Marroc?, us
imagineu un penjador que es transforma en una tirolina i podem
viatjar al Marroc?… i una pilota que ens mostra el futur?, si voleu
llegir més només cal que passeu pel primer pis!

A Educació Infantil pintem amb xocolata!

A Educació Infantil hem viscut la setmana més dolça de l’any!

Hem començat pintant ous de Pasqua amb xocolata i… què us penseu? Els hem pintat però també l’hem tastat i estava boníssima!

Quina xocolatada! Hem acabat amb les mans i la cara ben tacades, però ha estat genial!!!

Sortida al Parc del Trànsit

Els passats dies 11 i 18 de març l’alumnat de 5è vam anar al Parc Infantil de Trànsit, de la Guàrdia Urbana, per cloure el programa d’Educació Viària en què hem participat.

Els alumnes i les alumnes van poder aprendre i gaudir tot duent a terme activitats com a vianants, conductors de bicicleta i també de cars!

L’objectiu d’aquest projecte és promoure la mobilitat segura.

L’alumnat de 5è treballem l’Anni Albers

L’Anni Albers va ser una dissenyadora tèxtil, teixidora, pintora i dissenyadora alemanya. Va ser la primera artista tèxtil en realitzar una exposició individual al museu MOMA de Nova York. També va ser una de les primeres dones a ser professora a l’escola d’art Bauhaus. L’Anni Albers va transformar el teixit en art.

Nosaltres, aquest trimestre, hem volgut descobrir una part del seu gran treball i hem introduït l’art del teixit a les nostres aules. En primer lloc, hem fet un treball on hem combinat diferents tècniques i materials, el fil i el retolador, per crear les nostres obres artístiques. Després, vam practicar teixint les nostres pròpies fotos. Hem descobert que teixir és un art, necessita concentració i paciència, és un procés que ens ha encantat! Finalment, els fils ens uneixen com a grup, creant un efecte molt visual.

Ja falta poc per acomiadar aquesta artista, però de moment ens ho hem passat molt bé.