L’alumnat de 3r al Parc Infantil de Trànsit de Gardeny

L’alumnat de 3r ha participat aquest curs en la formació de seguretat viària que ens ha facilitat la unitat d’educació viària de la Guàrdia Urbana. Les activitats teòriques les hem seguit amb interès dins l’aula. La part pràctica l’hem desenvolupat al Parc Infantil de Trànsit de Gardeny. La imatge mostra la nostra participació ordenada en els papers de vianants i de conductors de bicicletes, sempre ben atents a les normes de circulació treballades.

Ens ha semblat positiva aquesta iniciativa que ens ajuda a comprendre millor com hem de conviure amb els diferents mitjans de transport i les normes de circulació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *