Avui ens acomiadem de 6è amb un matí ben especial: partit de bàsquet mestres contra el grup!
Ha estat molt divertit! Marxem amb un somriure…
Molta sort nois i noies!!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress




