PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ CURS 2024/25

TALLER SUPORT VITAL

Avui hem fet un taller sobre suport vital, gràcies a la participació de Protecció Civil. Sigfrido i dos voluntaris també de Protecció Civil ens han mostrat com utilitzar el DEA: l’hem realitzat amb l’alumnat de Cicle Superior, monitoratge, famílies i mestres de l’escola.
Ha estat molt… Llegeix més»

COMITÈ VERD

Ahir dilluns a les 15h ens vam reunir el Comitè Verd, amb absències del sector famílies. Van participar: mestres de la Comissió d’Escola Verda (que fan la formació), menjador, oficials d’oficis i infants des d’I5 fins a 6è (2 representants de cada).
Vam fer un repàs… Llegeix més»

PROJECTE “SALVEM EL MAR”

L’escola està treballant el projecte “Salvem el mar”, conscienciem als infants de la importància de què les platges estiguin netes per evitar que les deixalles vagin a parar al mar. A Llegeix més»