Biblioteca escolar

La  biblioteca de la nostra escola, any rere any, va donant passes per tal de fomentar el gust per la lectura entre els nostres alumnes. Forma part integrant del procés educatiu i del pla de lectura de l’escola i és per aquesta raó que anem avançant amb el nostre projecte inicial pel tal de crear un espai de coneixement i aprenentatge.

Actualment tenim un fons de 1.080 llibres catalogats. El curs passat vam iniciar préstec  de llibres a l’hora del pati per tots els alumnes de primària i té molt d’èxit.

Per altra banda cada classe té una hora setmanal on es fan tot un seguit d’activitats relacionades amb la lectura i així continuar treballant per aconseguir:

• Fomentar l’hàbit lector i perfeccionar l’habilitat lectora.
  • Que s’habituïn el tracte amb els llibres i respectar  el material imprès.
  • Conèixer alguns títols adients i s’iniciïn en  el desenvolupament de l’esperit crític.
  • Enriquir el seu llenguatge i ampliar vocabulari.
  • Que l’’hora de la biblioteca sigui un moment per gaudir i aprendre.
  • Motivar els alumnes a la lectura aprenent a usar les noves tecnologies per la recerca d’informació.