ACOMIADEM A 6è
Avui ens acomiadem de 6è amb un matí ben especial: partit de bàsquet mestres contra el grup! Ha estat molt divertit! Marxem amb un somriure… Molta sort nois i noies!!!
Avui ens acomiadem de 6è amb un matí ben especial: partit de bàsquet mestres contra el grup! Ha estat molt divertit! Marxem amb un somriure… Molta sort nois i noies!!!