DIMECRES DE CENDRA

Avui acaba el Carnaval i comença la Quaresma. És dia de reflexió i del judici final per això hem vinguts tots vestits de color negre. Els alumnes de cicle superior han teatralitzat aquetsa escena i han decidit indultar el Bacsaurius i no cremar-lo en agraïment… Llegeix més»

LA RUA, LA ROSTITA I LA DESFILADA DE DISFRESSES

Aquest any, cada curs s’ha disfressat d’un tipus de dinosaure diferent. El motiu ha sigut que es volia continuar amb la temàtica de la setmana cultural. Les disfresses fetes per les i els mestres conjuntament amb els alumnes han quedat d’allò més originals. Hi havia… Llegeix més»