TALLER “Paraules amables”

Des del programa “Sigues tu” que treballem a l’escola ens van proposar venir a fer un taller a l’escola. Abans però ens van demanar que, com a activitat prèvia, féssim un mural sobre les paraules amables que són aquelles que ens agrada que ens diguin i un altre mural amb les paraules que a vegades diem o ens diuen i que ens fan mal, ja que són insults o paraules desagradables. Així doncs, hem dedicat un racó a aquesta activitat i cada setmana hem intentat afegir alguna paraula nova. El dia 25 de març va venir el Dani a fer-nos el taller que va consistir a dir en veu alta què no els agrada que els facin o els diguin els companys de classe i a dir virtuts dels nens/es del seu costat.

Aquí podeu veure les fotos!