Acabem un nou curs!! I avui hem fet la cloenda amb una gran festa, on hem menjat gelats, hem fet diversos jocs amb inflables d’aigua i una festa de l’espuma!! Ens ho hem passat d’allò més bé!
Molt bon estiu a tothom!!!
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar