L’alumnat de Cicle Inicial ha gaudit d’una jornada molt especial amb la sortida a la platja de Riells, a l’Escala. Una platja ideal, ja que tots hi fem peu.
Tot i que el dia s’ha llevat força ennuvolat, la temperatura era agradable i hem pogut aprofitar al màxim l’activitat. Els nens i les nenes s’ho han passat d’allò més bé banyant-se a l’aigua, jugant amb la sorra, construint castells i compartint una estona de joc amb els companys i companyes.
La sortida ha estat una bona oportunitat per gaudir de l’entorn natural proper i reforçar les relacions entre els infants en un context diferent de l’habitual.
Ha estat un matí molt agradable que segur que recordarem durant molt de temps.



