General

Sortida de CM a la platja

Bones famílies Avui els nens i nenes de cicle mitjà hem anat a Sant Martí d’Empúries a passar el dia a la platja. Hem tingut un dia fanàstic de sol i calor, ens hem banyat molt i molt!!! Després hem anat a la pineda on hem fet un gelat!! Ha estat un dia genial!

Sortida de CM a la platja Llegeix més »

Cros Interescoles de Primària

Els dies 11 i 13 de maig, l’alumnat de Cicle Inicial i Cicle Superior va participar en el Cros Interescoles de Figueres, juntament amb quatre escoles més de la ciutat. Aquest passat 22 de maig va ser el torn de Cicle Mitjà. D’aquesta manera, tots els alumnes de primària han gaudit d’aquesta activitat esportiva a

Cros Interescoles de Primària Llegeix més »

Sortida de 1r a Mas Marcè

Finalment, després d’haver ajornat la sortida dues vegades per causes meteorològiques, aquest dimarts 21 d’abril, els alumnes de 1r han gaudit d’una sortida al Mas Marcè de Siurana, una explotació ramadera especialitzada en l’ovella ripollesa i en la producció artesanal de llana i làctics. Durant el matí, hem conegut de prop les seves ovelles: hem

Sortida de 1r a Mas Marcè Llegeix més »

Concert de ConArte

El passat dimecres 11 de març, l’alumnat de Cicle Mitjà va dur el terme un concert a l’auditori dels Caputxins de Figueres. Va ser una matinal molt emocionant, sobretot pels nens i nenes de tercer, ja que era el seu primer concert. Aquest acte el vam compartir amb l’escola Parc de les Aigües de Figueres

Concert de ConArte Llegeix més »

Sortida de 2n a Mas Marcè

Aquest dimarts 3 de març, els alumnes de 2n han gaudit d’una sortida al Mas Marcè de Siurana, una explotació ramadera especialitzada en l’ovella ripollesa i en la producció artesanal de llana i làctics. Durant el matí, hem conegut de prop les seves ovelles i hem tingut l’oportunitat de pasturar amb elles, vivint en primera

Sortida de 2n a Mas Marcè Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut