AFA

Aquí teniu una breu normativa per les famílies (en català, castellà i àrab):

El 7 de març es va fer una trobada a l’escola de famílies amb la tècnica de la FAPAC Sílvia Moya. Hi van assistir unes 40 mares i es van animar per renovar l’AMPA.

D’aquí en va sortir un equip dinamitzador i ja s’han començat a activar algunes de les seves inquietuds.

ACTIVITATS PER MARES I PARES:

• Gimnàs: hi ha un grup de mares que es troben els dimecres de 9h a 11h per fer gimnàs (al gimnàs de l’escola). Aquesta activitat ha començat el dimecres 22 de març.
  • Berenar els divendres: Un grup de mares preparen berenar i el venen els divendres a la sortida de l’escola. Aquesta activitat ha començat el divendres 11 de març.

• Diàleg en llengua castellana: és un grup de mares que es troben per parlar exclusivament en llengua castellana dos cops per setmana. A la sala de mestres. Aquesta activitat ha començat el mes d’abril.

• Mercat: volen vendre coses aprofitant alguna festa o fira a l’escola, al barri o a la ciutat. Properament.

ACTIVITATS QUE VOLDRIEN PELS ALUMNES:

• Classes extraescolars de llengua
  • Futbol extraescolar
  • Més natació dins l’horari lectiu
  • Més classes d’àrab

A part de tot això, volen participar en alguna festa de l’escola i col·laborant fent el sopar. Possibilitat de participació a la jornada de portes obertes.