Nom de l'autor: Jordi Garriga

Sortida de CM a la platja

Bones famílies Avui els nens i nenes de cicle mitjà hem anat a Sant Martí d’Empúries a passar el dia a la platja. Hem tingut un dia fanàstic de sol i calor, ens hem banyat molt i molt!!! Després hem anat a la pineda on hem fet un gelat!! Ha estat un dia genial!

Sortida de CM a la platja Llegeix més »

Carnaval 25/26 a l’Anicet

Avui hem celebrat el Carnaval, ha sortit el dia rodó! La rua ha estat un èxit, on hem pogut fer molta xerinola. Les famílies ens han pogut acompanyar pel barri, tot ballant i cantant!! Després a l’escola hem passat per un photocall i també hem fet una desfilada amb música a la pista! Ha estat

Carnaval 25/26 a l’Anicet Llegeix més »

Sortida CS Ruïnes d’Empúries

Bon dia, Ahir l’alumnat de cicle superior va anar a les Ruïnes d’Empúries, vam fer dues activitats, la primera va consistir en una gimcana per l’espai exterior, allà vam descobrir què és una domus i un anfiteatre. Després vam ser arqueòlegs i amb un sedaç vam trobar diferents objectes enterrats, fins i tot un mort!!

Sortida CS Ruïnes d’Empúries Llegeix més »

Castanyada de l’anicet 25-26

Bon dia! Avui hem celebrat la castanyada, han vingut a fer-nos castanyes!! Que bones que eren, ben calentes a la paperina que hem fet a classe… A més a més, hem pogut venir disfressats a l’escola de castanyera i castanyer. Hem jugat a la pista fent diferents jocs, hem ballat i hem escoltat un conte

Castanyada de l’anicet 25-26 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut