juny de 2026

Sortida de CM a la platja

Bones famílies Avui els nens i nenes de cicle mitjà hem anat a Sant Martí d’Empúries a passar el dia a la platja. Hem tingut un dia fanàstic de sol i calor, ens hem banyat molt i molt!!! Després hem anat a la pineda on hem fet un gelat!! Ha estat un dia genial!

Sortida de CM a la platja Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut