Eix Teatre Musical 2n Trimestre

Aquesta tarda, els i les alumnes de teatre musical han fet la representació del Musical del Petit Príncep. Durant tot el trimestre han estat preparant l’espectacle a l’hora d’eixos transversals. Eixos transversals és una assignatura que hem començat aquest curs i on l’alumnat s’ha apuntat als diversos tallers que s’ofereixen segons les seves preferències.

Així doncs, els artistes d’aquest grup han ballat, cantat i interpretat els seus personatges, i han fet un gran espectacle que ha agradat a tothom. Felicitats a totes i a tots!

El trimestre que ve farem una nova obra de teatre amb un grup diferent i us esperem a les famílies a gaudir de tots els grans artistes que amaga l’escola de l’Anicet. Bones i merescudes vacances.