CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

Ahir Dia de la Pau vam realitzar la Cursa Solidària Save The Children, enguany dedicada als refugiats Rohingya. Els nens i nenes de cicle superior juntament amb alguns alumnes de l’institut Monturiol van participar a la gran cursa i van esmorzar una poma gentilesa de Fruites Hurtós. La resta de l’escola vam fer petites curses dins el camp de fútbol del barri. La jornada va finalitzar amb l’entrega de diplomes als més ràpids i la cantada del rap de l’Anicet. També es van entregar els diplomes i el premi del concurs fotogràfic nadalenc. Aquí teniu un recull de la jornada:

Tramuntana TV també va venir a cobrir la notícia:

Participants del concurs fotogràfic nadalenc:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *