Festa Final de Curs Anicet de Pagès

Acabem un nou curs!! I avui hem fet la cloenda amb una gran festa, on hem menjat gelats, hem fet diversos jocs amb inflables d’aigua i una festa de l’espuma!! Ens ho hem passat d’allò més bé!

Molt bon estiu a tothom!!!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut