PETIT TASTET DE LES COLÒNIES

Us deixem aquest vídeo, molt petit,molt intens i molt curt, de les colònies que vam realitzar el passat 3 i 4 d’octubre l’alumnat de l’escola Sol i vent.

Tenim tantes rialles, tants bons moments i tantes fotos que necessitem uns dies més per posar-hi ordre i poder-ho ensenyar!

Enllaç vídeo

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut