INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 21-22

NOU WEB DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ PER LA PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA: ENLLAÇ

El termini per a la presentació de sol·licituds és del 15 al 24 de març.

Important: el calendari és provisional

Cal tenir en compte que, fins que no es publiqui al DOGC la resolució de la preinscripció, hi podria haver modificacions en algunes dates.

JORNADA DE PORTES OBERTES

P5 VA A L’HORT

Hem anat a l’hort a fer activitats de l’hivern del racó de descoberta.

En acabar hem buscat quines hortalisses hi ha en els bancals de l’hort i observat com alguns arbres comencen a brotar. Abans de marxar hem recollit dues branques del castanyer bord per posar… Llegeix més»

EXPOSICIÓ DE GEL

EL PASSAT DIVENDRES ELS NENS I NENES D’INFANTIL HEM ORGANITZAT UNA EXPOSICIÓ DE GEL AL NOSTRE PATI. ELS DE P3 I P4 HEM FET ELS CARTELLS.  ELS DE P5 HEM ESCRIT CARTES CONVIDANT A TOTS ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA A VISITAR L’EXPOSICIÓ. A CASA, AMB… Llegeix més»

EDUCACIÓ INFANTIL

A Infantil la Nota arriba cada divendres amb un nou instrument i carregada de propostes musicals que ens agraden molt. Aquí teniu un petit vídeo on es veuen algunes d’aquestes activitats. Esperem que us agradi i … que mai falti la música a les vostres… Llegeix més»

L’HORT A P4

Al llarg d’aquest trimestre els nens i nenes de P4 hem anat varies vegades a l’Hort de la nostra escola a realitzar-hi activitats. Allà hi hem vist com començava la Tardor i els canvis de color, de temperatura, la caiguda de les fulles… Hem observat… Llegeix més»

MODIFICACIÓ CALENDARI ESCOLAR

Us informem que hi ha hagut una modificació del calendari escolar 20-21.
Teníem establert el 4 de maig dia de lliure disposició i l’hem canviat pel 30 d’abril, doncs el 4 de maig hi ha les proves de competències bàsiques per tot l’alumnat de 6è.