DESCOBRIM EL NOU PROJECTE QUE TREBALLAREM

Aquesta setmana els alumnes de Cicle Inicial hem començat un nou projecte i ho hem fet d’una manera molt engrescadora. A l’aula ens hi vam trobar un petit escrit, on es deia que per descobrir el nom del projecte, ens havíem de dirigir cap a l’hort de la nostra escola i buscar-hi pistes. Estàvem molt emocionats, ja que descobriríem el que treballaríem properament i aniríem a l’hort, on encara no havíem anat aquest inici de curs. Allà, hi vam anar trobant lletres i fotografies d’animals. Ens ho vam endur a l’aula, i vam confegir amb equip el nom del nou projecte. Ja el teníem; treballaríem els animals!  La sorpresa, la motivació i les ganes d’aprendre es van percebre de seguida.

Endavant amb aquest nou projecte alumnes de 1r.i 2n.!