Plan Catalan der Espòrt

OBJECTIU

Era foncion principau deth Plan Catalan der Espòrt  ei promòir e facilitar que toti es mainatges e mainades poguen realizar activitats esportives dehòra der orari lectiu.

OFÈRTA ESPORTIVA

En tot auer en compde eth nombre d’escolans/es  matriculadi  ena nòsta escòla, s’a cercat un format d’activitats que poguen amassar  disparièrs cicles educatius e tipologies esportives, en tot sajar qu’es activitats gesquen a bon prètz.

QUÒTA

Tot e es despenes de foncionament fòrça  nautes e en tot auer en compde qu’era participacion non tostemp ei era desirada, era Comission deth Plan Catalan  a fixat era quòta trimestrau a 20 euròs.

ASSEGURANÇA

Entà participar en quinsevolh activitat que promò eth centre per miei deth Plan Catalan e eth Conselh Esportiu d’Aran  cau pagar ua assegurança annau de 7’50 èuros cada participant. Aguesta darà cubertura  a totes aqueres activitats organizades peth Plan Catalan e Conselh Esportiu.

COMISSION

Coordinador: Jaume Badia Fusté

Vanessa Cuni Delaurens           Membre junta der AMPA                    (Presidenta)

Yesica Navarro Contreras         Membre junta der AMPA                    (Tresorèra)

Sira Ortiz Pané                          Mèstra dera escòla                            (Secretària)

Pilar Safont  Farré                     Exalumna e Mair                                (Vocau)

Marcos Madrid  Ruiz                 Exalumne e Pair                                 (Vocau)

Marta Rodríguez Roman           Mair                                                    (Vocau)

Jaume Badia  Fusté                  Director escòla                                   (Coordinador)

NORMES

Era escòla non se pòt hèr responsabla de tota era mainadèra que demore hèr era activitat des 17:00 ores enquiàs  17:15. Per aguest motiu, barraram eth portau (exceptat que siguen acompanhadi peth monitor/ra)

Era data límit entà entregar es inscripccions serà eth dia d’inici des activitats

SUBVENCION

Era gestion deth Plan Catalan der Espòrt compòrte ues despenes annaus importantes, com son es nòmines e gestories, que non se cobrissen damb era quòta que paguen es escolans/anes. Per aguesta rason es escòles dera Val que participam en Plan Catalan der Espòrt, recebem a compdar de 2018 ua subvencion annau deth Conselh Generau de 1.500 euròs; destinadi a redusir aguestes despenes de monitoratge, gestoria, transpòrt, activitats e materiau.

Per un aute lòc er Ajuntament de Bossòst  collabore, a compdar der an 2018, damb ua aportacion economica de 850 èuros annaus.

ACTIVITATS PRUMÈR TRIMÈSTRE – CORS 23/24

ACTIVITAT DIA ORA LÒC PRÈTZ
ACTIVITAT ESPORTIVA VOLEIBOL       Deluns        (Primària) 17:15-18:15 Pati dera escòla /  Pòliesportiu    (Martí Alonso) 20 èuros

Yòga tàs petiti