TRABALH PER AMBIENTS EN INFANTILA

Aguest ambient ère dividit en quate espacis: suenh des pipes, lauadèr, elaboracion des dinars ena codina e méter era taula damb tot çò qu’aguestes activitats compòrten.

Eth trabalh per ambients ei ua metodología on s’organize as escolans en disparièrs espacis tà bastir es sòns aprendissatges de manèra espontanèa. Eri son es protagonistes on aprenen per eri madeishi, liurement e d’ua forma constructiva e activa.

Tot aquerò:

• Afavorís era interaccion, collaboracion e cooperacion entre mainatges e mainades de diferents edats en tot respectar ritmes individuaus
  • Permet aplicar es aprendissatges artenhudi e aquerir-ne de naui en tot èster significatius e foncionaus
  • Potencie era coeducacion, socializacion e eth respècte entre toti es escolans d’educacion infantila.

Cada grop va damb un colharet distintiu, se’n van tath sòn lòc de trabalh e en acabar, arremassen entre toti e hèn ua convèrsa en rondèu entà veir quines causes an aprenut, qué les a costat mès, coma ac an solucionat, qué les a agradat fòrça, qu’ei çò que non les a shautat bric, ,…….e aprenen entre toti.

Guardatz:

A veir quini ambients d’aprendissatge mos demoren entath 2021!!