GESSUDA DE TARDOR D’EDUCACION INFANTILA

Quan organizam ua gessuda pensam en tres moments  entà enriquir eth procès d’ensenhament-aprendissatge que se produsís ena escòla:

1.-Abans dera gessuda:

  • Escuelhem eth lòc
  • Pensam què volem arténher

2.- Pendent era gessuda:

  • Capacitat d’observacion
  • Afavoriment deth lenguatge e dera comunicacion
  • Potenciacion deth desvolopament dera autonomia personau
  • Respècte per entorn
  • Convivéncia entre companhs/es

3.- Dempús dera gessuda:

  • Ordenacion  des coneishements aprenudi
  • Comprovacion dera assimilacion des contenguts trabalhadi

Aguesta a estat era nòsta experiéncia:

Auem trapat flors de color blanc,jaune, lila,…., , misharnons de diferents formes e tamanhs, jordons, pomes, aglans, aurassi, nòdes, arbes, arbilhons,….e tanben ortigues!!

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>