Talhèr de Sismologia a Vielha

Eth passat 17 de noveme, er escolanat de 6au participèc ena Jornada de Sismologia  que s’amièc a terme ena escòla Garona de Vielha. Un amàs d’institucions (Institut cartografic de Catalonha, Pompièrs, Proteccion civiu…) expliquèren es caracteristiques des terratrèms e es mesures de proteccion.

Ara seguida, er escolanat realizèc diuèrses activitats entà arténher un coneishement practics des onades sismologiques, eth besonh de bastir es cases de manèra segura e eth foncionament des sismografs.

Fin finau, tot er escolanat realizèc ua pròva sismografica: en tot sautar ath madeish temps, quedèc enregistrat en sismografs era tremor dera tèrra produsida per eri. Siguec impactant!!