Prèmis Bioeconomia

Pendent aguest dusau trimèstre era mainadèra de cicle superior recebec un talhèr sus Bioeconomia. Dempús d’aguest, realizèren un guidon e enregistrèren un vidèo entà explicar damb es sues paraules qu’ei açò dera Bioeconomia e es rèptes de futur sus aguesta tematica. Aguest vidèo se presentèc a on concurs qu’organizaue era Diputacion de Lhèida amassa damb autes entitats.

Aguesta setmana, es escolans e escolanes de cicle superior, an anat tà Lhèida ara entrega de prèmis de transformacion economica. Aquiu auem gaudit d’un espectacle de dança, mos an hèt entrevistes e auem practicat damb lunetes de realitat virtual.

Fin finau, assistírem ar acte d’entrega de prèmis ena Llotja de Lhèida, aquiu se mos balhèc eth prèmi ath milhor guidon.

Passèrem ua bona jornada a on vedèrem recompensat eth nòste trabalh e esfòrç e sustot aprenérem fòrça causes sus Bioeconomia Circulara.

Aciu vos deisham bèra fotografia dera jornada e eth nòste vidèo.