Pizzes cassalères

Contunham en tot trabalhar eth projècte 3: Me seguisses? A on aprenem a seguir es passi d’un tèxt instrucitu, en aguest cas, era recèpta .

Aué, auem escuelhut ua recèpta de pizzes cassalères, l’auem liejut entà saber quini ingredients auem de besonh. Auem ellaborat era lista dera compra e auem anat a crompar.

Dempús ena escòla, en tot seguir es passi dera premanida, auem ellaborat ues pizzes super bones!

Era finalitat d’aguest procès ei, qu’es nòsti escolans, interiorizen es passi qu’a d’auer ua recèpta entà qu’eri poguen escríuer era sua pròpia recèpta e saber-la portar ara practica.

Segur qu’ac artenheràn!