Fin, finau…

Tot a un començament e un finau. E ara era mainadèra, a arribat ath finau deth cors 2025/26.

Dijaus 18 de junh se celebre er acomiadament des escolans/es de 6au damb era preséncia des sues familhes e era alcaldessa de Bossòst.

Presentacions a cargue des companhs/es de 5au, actuacions de toti es grops dera escòla, parlaments, presents e bèra lèrma…

Vos traparam de mens… Sòrt en aguesta naua etapa. Tostemp auram es pòrtes dubèrtes tà vosati.

Diuendres 19 de junh hèsta finau de cors damb jòcs d’aigua.

Non s’ac pòden passar milhor!!

Bones vacances d’ostiu!! Entà seteme!!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>