Experimentam damb er aire e eth vent

Eth CRP dera Val d’Aran mos aufric un material deth CESIRE-UManrensa entà trabalhar er aire e eth vent “Caixa de ciències 02 Aire-Vent”. Aguestes caishes an er objectiu de prepausar orientacions e recorsi entà introdusir un contacte damb era sciéncia de forma participativa e divertida.

Eth dimèrcles 23 de noveme es escolans e escolanes de cicle iniciau pugèrem ara aula STEAM entà experimentar damb eth materiau. Creèrem grops e cada un auie uns passi a seguir:

1èr. Observar eth materiau e escríuer eth nòm.

2au. Pensar que se podie hèr damb eth. (ipotèsis)

3au. Realizar çò qu’auien pensat.

4au. Explicar eth resultat finau as auti companhs e companhes.

Entre toti extreiguérem conclusions e vedérem qu’er aire ei en lòcs a on non mos pensauem, aciu vos deisham ues fòtos.

Siguec fòrça interesant e gaudirem d’aguesta experimentacion!