Certamen de lectura en votz nauta

Òla familhes,

Ager celebrèrem era prumèra fasa deth certamen de lectura en votz nauta en tot seleccionar as escolans e escolanes que mos representaràn com escòla, enes Quarts de Finau eth 19 de març en Pont de Suert.

Participèren es escolans/es de cicle miei e cicle superior en tot liéger lectures des libres “Capità Lluc” e “El vuitè nan” respectivament.

Eth jurat siguec format per mèstres e representants dera comunitat educativa e les siguec fòrça complicat escuélher pr’amor qu’eth nivèu de tot er escolanat ère naut pr’amor que s’ac auien premanit fòrça ben.

Finaument, es escolans e escolanes que mos representaràn son:

Cicle Miei

Finalista: Helena García (4au)

Semifinalista: Martí Solé (3au)

Cicle Superior

Finalista: Júlia Madrid (6au)

Semifinalista: Diego López (5au)

Des dera escòla felicitam a toti es participants e desiram fòrça sòrt as finalistes ena següenta fasa!