Celebram eth dia dera musica ena escòla

Eth diuendres 22 de noveme, es escolanes e escolans de Cicle Superior celebrèrem eth dia de Santa Cecília ena escòla. En tot interpretar cançons entath public, ath qu’arregraïm era sua assisténcia.

Comencèrem damb ua presentacion en francés deth nòste trabalh e era publicacion des ressenhes des nòsti musics preferidi. Ara seguida, herem ua interpretacion dera cançon “Heal thde world” de Michael Jackson. Tanben, cantèrem era nòsta version “” d’ua cançon de Manuel Carrasco. E fin finau, acabèrem damb fòrça flow, en tot rapejar es arrepervèris qu’auíem inventat.

Tota era celebracion virèc ath torn deth suenh deth mèdi ambient e era importància de mantier un entorn e vida sostenibla.

Fòrça gràcies, escolans de cincau e siesau!