Materiau de besonh

• Cantimplora damb aigua.
  • Paquet de tovalholetes umides.
  • Caisha de mocadors de papèr.
  • Dus plumièrs damb cremalhèra ( de materiau que se pogue limpiar damb facilitat)
  • Bata (opcionau) tà emplegar en moments puntaus.
  • 5 € entà fotocòpies.

Era ròba que pòrten es mainatges e mainades a d’èster facila de méter e trèir, esvitar de vestir-les damb pantalons de pitet, cinturons, betrèles (tirants)…entà qu’era mainadèra vage desvolupant era sua autonomia personau. Se recomane cambi de muda diari

Tara activitat de psicomotricitat ei de besonh qu’es mainatges e mainades pòrten ròba avienta que facilite eth movement (chandal), tanben caucèr d’espòrt. Ena agenda traparatz er orari setmanau

Es escolans/enes de P-3 an de portar, entà deishar-la ena classa, ua muda complèta, mercada tamb eth nòm. Era bossa a on se pòrte tanben a d’èster mercada.

Es escolans/anes de P-4 e P-5 que demoren en minjador tanben pòden deishar ua muda ena escòla.

Toti es ecolans/es pòden portar-se caucèr entà cambiar-se se vòlen éster mès còmodes tant s’ei pr’amor que nheue coma s’ei perque demoren en minjador.