6è, EN CONTRA DE L’ASSETJAMENT ESCOLAR!

Aquest curs 2023-2024, durant diversos dimecres dels mesos de febrer i març, la classe de 6è hem anat a pintar un mural sobre l’assetjament escolar. El mural està situat en una de les parets de l’escola del Camí de Mont-roig.

El tema que representa el mural va ser el més votat entre els tres proposats a classe: les guerres, la sequera i l’assetjament escolar.

Un cop escollit el tema, per grups, vam fer diferents esbossos i dibuixos i així poder escollir el dibuix definitiu que faríem a la paret.

En fer el mural a la paret, volíem mantenir el traç i la frescor del dibuix original fet en paper a la classe, per la qual cosa el vam projectar i dibuixar en un paper gran i, després, fent servir paper de calca, el vam traspassar a sobre de la paret.

En el mural s’hi veu un nen dret que assenyala i es riu d’una nena que està asseguda a terra amb un llibre a sobre les cames. La nena està plorant i pensa “Prou!”. També hi veiem una mà gran que assenyala l’escena i unes lletres grans on es llegeix “NO CALLIS!”.

Tant el “Prou!” com el “No callis!” estan escrits en color vermell per fer-los destacar i ressaltar.

El missatge que volem transmetre amb el mural és que si veus o vius una situació d’assetjament no callis i ho expliquis.

6è, classe del pop-art