4t som la classe dels pit-roigs

EL NOM DE LA CLASSE

A l’inici de curs, els nens i nenes de 4t necessitàvem posar nom a la nostra classe, és per això que a partir del projecte dels animals autòctons vam començar una recerca per trobar-ne un.  A la comunitat de grans, ens va tocar escollir una au o un insecte autòctons. Tots/es vam pensar varis animals però només podíem escollir-ne un; vam fer votacions, i el primer animal que va sortir era el morrut. Quan vam buscar informació sobre aquest insecte, vam adonar-nos que no era autòcton, sinó invasor! Així doncs, vam haver de buscar-ne un altre. Finalment, tots/es vam escollir el pit-roig. A partir d’aquí, hem investigat i hem conegut moltes coses sobre els animals: la seva alimentació, els tipus de respiració, com es reprodueixen, el seu hàbitat, etc.

Ah! si algun dia passeu per davant la nostra aula, veureu que la nostra porta s’ha transformat en un arbre ple dels pit-roigs que hem dibuixat cadascun de nosaltres.

La classe dels Pit-roigs