FEM DE PERIODISTES: LA PLUJA
El dimarts va ploure molt i la riera estava plena d’aigua. Encara hi ha molta aigua als bassals del pati dels petits i a fora al parking per això us fiquem aquestes fotografies. Poseu-vos botes d’aigua! Anna Miranda, Tahar i Maria.
FEM DE PERIODISTES: LA PLUJA Llegeix més »


