NO SEMPRE VEIEM EL QUE EXISTEIX….
Hem començat la missió Alba els de 5è. Hem fet l’experiment de la matèria que es tractava d’apagar les espelmes màgicament. Vam inflar globos amb diòxid de carboni a partir de dues substàncies i amb aquest vam apagar les espelmes. Va ser molt enriquidor i divertit. Ara hem de continuar! Reportes de 5è:ARNAU I MARIA. […]
NO SEMPRE VEIEM EL QUE EXISTEIX…. Llegeix més »












